BEYAZ MASA BİRİMİ ÇÖZÜM NOKTASI OLDU

Haliliye Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde kurulan Beyaz Masa Birimi, kurulduğu günden bu yana vatandaşların çözüm noktası olmaya devam ediyor.

Geçen 15 Eylül'de kurulan, 4442263 numaralı Beyaz Masa Birimi, vatandaşlara 365 gün boyunca saat 08.00 ile 00.00 saatleri arasında hizmet veriyor. Haliliye Belediyesi Beyaz Masa servisini arayan vatandaşların talepleri, personeller tarafından kaydedilerek sorunun çözülmesi için ilgili birimlere iletiliyor. Yapılan çalışmaların ardından personeller, vatandaşlara geri dönüş yapıp talepleriyle ilgili yapılan çalışmalar hakkında bilgi veriyor.

"VATANDAŞLARIMIZ SIKINTILARINI AKTARIYOR"

Beyaz Masa Birimi'nin çalışmalarıyla ilgili bilgi veren Haliliye Belediye Başkan Yardımcısı Osman Uludağ, "Haliliye Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğümüzün yapmış olduğu çalışmalar, belediyemizin vatandaşla olan ilişkilerinin ileri düzeyde olmasını sağlıyor. Bu çalışmaların daha verimli olabilmesi için Beyaz Masa Birimi'ni kurduk. Beyaz Masa Birimi'nin çalışma sistemi; vatandaşlarımız bölgesi ile ilgili veya Haliliye İlçesi'nde bulunan herhangi bir müdürlüğümüz ile ilgili sıkıntısını, '444 22 63' Beyaz Masa Birimi'ne aktarıyor. Oradaki arkadaşlarımız, vatandaşlarımızın sıkıntısı ne ise sıkıntıyı, konuyu öğrenip ilgili müdürlüklere iletiyor. Birimimiz, oradaki sıkıntıyla ilgili çalışmasını yapıyor, eksik varsa tamamlıyor yada yanlış bir şikayet varsa ilgili yere bildiriyor. Devamında da, vatandaşlarımıza geri dönüş sağlanıp konuyla ilgili yapılan çalışmaları aktarıyor" dedi.

"105 GÜNDE 2 BİN 713 İHBAR"

Beyaz Masa Birimi'ne 105 günde 2 bin 713 ihbar geldiğinin altını çizen Başkan Yardımcı Uludağ, konuşmasının devamında şunları kaydetti:

"Beyaz Masa Birimi'ne 105 günde 2 bin 713 ihbar yapılmış. Bu ihbarların tamamına yakını çözüldü. Haliliye Belediyesi ile ilgili olmayan ihbarlar da, gerekli belediye veya Büyükşehir Belediyesi'ne aktarılarak vatandaşımıza bu konuda geri dönüş sağlanmıştır. Beyaz Masa Birimi'nin belediyemize şu faydasıda var; bir konuyla ilgili aynı bölgeden defalarca şikayet geliyor ise biz o birimimizin, oradaki çalışanlarıyla ilgili eksik veya sıkıntı varsa bunun düzeltilmesi için çalışıyoruz veya vatandaşımızla oradaki problemin nasıl çözüleceğini istişare edip çözüm noktasında birlikte çalışıyoruz."

Uludağ, vatandaşların sosyal medya hesaplarından da belediyeye ulaşabileceğini hatırlattı.

Haliliye Belediyesi'nin sosyal medya hesapları ise şöyle; Twitter 'haliliye_bld', Facebook 'haliliyebld', İnstagram 'haliliyebld', Youtube 'haliliyebld'.

Eklenme Tarihi: 03.02.2015 07:14

×