HAMİDE SÜRÜCÜ’DEN BAŞKAN DEMİRKOL’A ZİYARET

AK Parti Şanlıurfa Milletvekili Hamide Sürücü, Haliliye Belediye Başkanı Fevzi Demirkol’u makamında ziyaret etti.

Türkiye Büyük Millet Meclisi’ne verilen aranın ardından Şanlıurfa’da ziyaretlerini sürdüren AK Parti Şanlıurfa Milletvekili Hamide Sürücü, Başkan Fevzi Demirkol’u ziyaret etti. Haliliye Belediye Başkanı Fevzi Demirkol, AK Parti Şanlıurfa Milletvekili Hamide Sürücü’yü tebrik ederken başarılar diledi.

Ziyaret nedeniyle duyduğu memnuniyeti dile getiren Başkan Demirkol şunları söyledi:“ Bugün Şanlıurfa Milletvekili Sayın Vekilemiz muhterem Hamide Sürücü hanımefendi bizi ziyaret ettiler. Hamide hanımla biz geçmişte parti teşkilatlarında birlikte çalıştık. Bu bakımdan Meclisteki çalışmalarında Hem Haliliye’ye hem Şanlıurfa’ya hem de Türkiye’ye faydalı olacağına kanaatimiz kesindir. Bu bakımdan belediye olarak işlerimizin daha kolaylaşacağı ve arkamızda kale gibi bir destek bulacağımızı şimdiden ben halkımıza vadediyorum. Ayrıca hamide hanımla biz geçmişte uzun yıllar birlikte çalıştık Allah için söylemek gerekirse geçmişine şahidim geleceğine kefilim. İnşallah birlikte Haliliye için, Şanlıurfa için, faydalı çalışmalarda birlikte olacağız.’’

Başkan Fevzi Demirkol ayrıca tüm vatandaşları iftar ve sahur programına davet etti.  Başkan Demirkol, ‘’Tüm halkımızı her akşam 3 noktadaki iftar çadırımıza ve meydanda ki sahur çadırımıza bekliyoruz. Ayrıca sıcak yemek ihtiyacı olan vatandaşlarımıza evlerinde yemek servisi yapıyoruz. Bu hususta talebi olan bakıma muhtaç vatandaşlarımızın da 444 22 63 nolu telefonumuza müracaat etmelerini talep ediyorum’’ Dedi.

Türkiye Büyük Millet Meclisi Çarşamba gününden sonra önümüzdeki Salı’ya kadar tatile girdiğini aktaran AK Parti Şanlıurfa Milletvekili Hamide Sürücü ise yaptığı konuşmada şunları söyledi:“ Bu süreç zarfında halkımızla bir arada olmak değerli başkanlarımızı teşkilatlarımızı ziyaret etmek için Urfa’da bulunuyoruz.  Çok değerli abim saygı değer başkanımız, Haliliye Belediye Başkanımız Fevzi Demirkol’u ziyaret ettik. Bu ziyaretimizde hem Haliliye’de ki sorunları, hem Haliliye’de ki gençlik ve kadınlar için neler yapabiliriz vekil olarak Urfa’ya nasıl bir hizmet yapabiliriz, başkanlarımıza ne tür desteğimiz olur bu noktada çalışmalarımız olacak. Bununla ilgili bilgi alışverişinde bulunmak ve sayın başkanımıza destek olmak amacıyla buradayız. Kendisine teşekkür ediyorum. İnşallah kısmet olursa Rabia Meydanı’nda ki sahur programına da katılıyoruz. Tüm halkımızı arkadaşlarımızı oraya da bekliyoruz.’’