Haliliye Belediyesi’ne yönelik vatandaşlardan gelen taleplerin ilgili birime aktarılarak, anında çözüme kavuşturulduğu İletişim Merkezi, 2022 yılında da başarılı bir tablo ortaya koydu.
Haliliye Belediyesi İletişim Merkezi 2022 yılında da “Çözümün Adresi” oldu.
Belediye Başkanı Mehmet Canpolat’ın talimatları doğrultusunda Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren İletişim Merkezi, vatandaşların taleplerine çözüm olmaya devam ediyor. Vatandaşların “444 22 63” numaralı hat üzerinden ulaşması sonucu gelen talep ve istekleri değerlendiren İletişim Merkezi, anında çözüm üretiyor. Vatandaşların yol çalışması, temizlik çalışması, denetim, sosyal yardım faaliyetleri başta olmak üzere Belediye bünyesindeki kurslarla ilgili detayları da talep doğrultusunda aktaran personeller, vatandaş ve ilgili müdürlük arasında köprü kuruyor. Gelen talebi kayıt altına aldıktan sonra ilgili müdürlüğün birim şefine aktaran İletişim Merkezi personelleri, vatandaşlara anında geri dönüş sağlıyor.
Haliliyeli vatandaşların çözüm adresi olan ve 08.00 ile 24.00 saatleri arasında gelen çağrıların yanıt bulduğu İletişim Merkezi, 2022 yılında ise başarılı bir tablo ortaya koydu. Gelen taleplerin yüzde 99’unun karşılık bulduğu İletişim Merkezi, vatandaşlardan aldığı teşekkür telefonlarıyla da, takdir topladı.