Haliliye Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde kurulan Beyaz Masa Birimi, kurulduğu 2,5 aylık süre boyunca vatandaşların çözüm noktası oldu. Vatandaşlara daha iyi hizmet verebilmek amacıyla kurulan Beyaz Masa servisine, 444 22 63 nolu numaradan ulaşabilirsiniz.
Geçen 15 Eylül'de kurulan, 4442263 numaralı Beyaz Masa Birimi, 365 gün boyunca saat 08.00 ile 00.00 saatleri arasında hizmet veriyor. Vatandaşların Haliliye ilçe sınırlarındaki istek, öneri ve şikâyetlerinin kaydedildiği birimde, diğer ilçelerle ilgili gelen ihbarlarda sorunun muhatabı olan ilçelere bildiriliyor. Haliliye Belediyesi Beyaz Masa servisini arayan vatandaşların talepleri, personeller tarafından kaydedilerek sorunun çözülmesi için ilgili birimlere iletiliyor. Yapılan çalışmaların ardından personeller, vatandaşlara geri dönüş yapıp talepleriyle ilgili yapılan çalışmalar hakkında bilgi veriyor.
80 GÜNDE 2240 İHBAR
Vatandaşların; sorun, görüş ve taleplerini iletebildiği, Şanlıurfalılara her konuda yol göstermeyi amaç edinen, kendisine ulaşan tüm sorun, görüş ve talepleri çözümlenebilmesi için ilgili birimlere ileten ve takibini yapan Beyaz Masa Birimine, 80 gün 2240 istek, öneri ve şikayet ihbarı yapıldı. Haliliye ilçe sınırlarını ilgilendiren bin 928 ihbardan, 1874'ü sorumlu birimlerce çözüme kavuşturuldu. Haliliye Belediyesi'nin yetki sorumluluğu dışında olan 204 ihbarda, personeller tarafından kaydedilerek gerekli mercilere iletildi. Başbakanlık İletişim Merkezi (BİMER) aracılığıyla yapılan 108 ihbar hakkında da, gerekli çalışmalar yapıldı.
SOSYAL MEDYADAN DA ULAŞIYORLAR
Vatandaşlar, istek, öneri ve şikâyetlerini Haliliye Belediyesi'nin sosyal medya hesapları aracılığıyla da bildiriyor. Haliliye Belediyesi'nin resmi sosyal medya hesaplarına da gönderilen talepler kaydedilerek, gerekli çalışmaların ardından geri dönüş sağlanıyor. Haliliye Belediyesi'nin sosyal medya hesapları ise şöyle; Twitter 'haliliye_bld', Facebook 'haliliyebld', İnstagram 'haliliyebld', Youtube 'haliliyebld'.